תהליך לבניית סדנה
הפוך את הידע שלך למוצר משנה חיים – גם אם אין לך מושג איך להתחיל.
יכול להיות שהסדנה/ קורס היא המוצר הראשון בעסק החדש שלך
ואולי יש לך כבר עסק שנותן שירותים בפורמט אחר, וזה הזמן עבורך לעשות קפיצת גדילה ולעבוד עם קבוצות
למה כדאי להגדיל את ההשפעה שלך:
זה לא סוד שסדנה או קורס בסל המוצרים שלך:
מבססים אותך כמקצוען וכאוטוריטה בתחום.
מרחיבים את מעגל הלקוחות וההשפעה,
וממנפים משמעותית את ההכנסות ויוצרים הזדמנויות חדשות.
אך יכול להיות שאחד הנושאים (או יותר) מאתגרים אותך:
יש לך רעיון חזק – אבל יש בלבול וקשה להחליט מאיפה להתחיל, מה באמת חשוב ואיך מסדרים את התוכן למוצר מגובש ומעולה..
- יש לך מעצור לבטא את הקול הפנימי שלך
יש פחד: מלהיחשף, מלהיכשל, מלהצליח, מלדבר מול קבוצה.
- חוסר ביטחון לגבי הזהות שלך כמנחה קבוצות.
הרצון לשלמות גורם לדחיינות – והרעיון נשאר בראש, במקום לצאת לעולם
קושי לשים מחיר, לשווק או להאמין שהמוצר שלך שווה את זה.
כאן אני נכנסת לתמונה.
בשנות עבודתי כשכירה, תחום העיסוק המרכזי שלי – נוסף על הנחיית סדנאות – היה פיתוח הדרכה: כתיבת קורסים, סדנאות ומערכי הדרכה מקצועיים.
כשהפכתי לעצמאית, הידע והניסיון הזה הפכו לנכס משמעותי שעזר לי להגשים את המטרות שלי – ולבנות עסק מבוסס מומחיות וידע של קורסים וסדנאות.
ב 22 שנים האחרונות, בניתי עשרות קורסים וסדנאות – גם רחבי היקף וגם חד-פעמיים, עבורי ועבור בעלי עסקים שליוויתי – והיום אני נהנית להעביר את כל זה הלאה, ומרגישה שליחות לעזור לאחרים להפיץ את האור שלהם.
למי זה מתאים?
- למי שמעוניין לבנות מוצר שנובע מתוך האמת הייחודית שלו ומתוך מה שבא להעניק לעולם.
- למי שמבין שיש קשר בין ההתפתחות האישית שלו לבין הביטוי העסקי שלו.
- למי שרוצה לרכוש את המיומנות לבנות סדנאות וקורסים בעצמו.
- למי שחולם כבר שנים לעבוד עם קבוצות, אך עוד לא מעז.
- למי שרוצה תהליך משולב במינון המתאים לו: גם של פיתוח תוכן, וגם של צמיחה אישית ורגשית ומיצוב חדש של היותו מוביל קבוצות.
מה כולל התהליך?
- תהליך אישי שבו ניקח את החזון שלך – ונהפוך אותו למוצר מדויק.
- יחד נפתח מבנה מותאם לסדנה או לקורס שלך שנגזר מהבשורה, מהמסרים ומהבידול שלך.
- ננסח את השלבים, נבנה תהליך שמשלב ידע עם חוויה,
- נעבוד על כל החסמים הרגשיים שמונעים ממך להוציא את הקול שלך החוצה.
שלבים לדוגמה:
חידוד הבידול, המסר והשליחות ומתוך כך הגדרת מטרות הסדנה והמסרים המרכזיים
מיפוי קהל היעד
בניית שלד תוכן, שלבים והעברת החומר
התאמת תרגילים, שיטות וכלים חווייתיים
ניסוח חומרי הסברה, טקסטים וקונספטים שיווקיים
ליווי רגשי בתהליך – מתוך הבנה שקפיצת הגדילה הזאת מפעילה מנגנונים רגשיים מודעים ולא מודעים.
- רכישת הידע והמיומנות כדי שתוכל לפתח תוכן בעצמך.
משולש יצירת המוצר
🔺 משולש יצירת המוצר
במרכז המשולש:
מוצר
שלושת קודקודי המשולש:
מהות
תוכן
ביטוי והשפעה
המשולש מדגים את שלושת הרכיבים המרכזיים מהם נבנה מוצר משמעותי ובעל נוכחות:
מהות – החיבור הפנימי, הייחוד והשליחות.
תוכן – הידע, המבנה והשלבים הברורים שמעבירים את הליבה הלאה.
ביטוי והשפעה – הדרך בה המוצר בא לידי ביטוי בעולם ויוצר שינוי.
כאשר שלושת אלו מחוברים – נולד מוצר שלם, מדויק ומשפיע.
אם הגיע הזמן שלך לצאת עם הקול שלך לאור – אני כאן ללוות אותך.
יש לשלוח לי הודעה בווטאס אפ לבדיקת התאמה