זכות לתת שירות

במהלך שנות עבודתי בארגונים, ראיתי כיצד משקיעים משאבים אדירים בהדרכות למחלקת השירות, הדרכות אשר לרוב מובילות לתוצאות בטווח הקצר. ההדרכות האלה מתמקדות לרוב במה שעל פני השטח – השפה בה משתמשים נותני השירות, פתרון קונפליקטים, מטרות ויעדים.

נוכחתי לדעת שהשפה היא רק ביטוי חיצוני, לעמדות ותפיסות נותני השירות. לא משנה כמה נלמד את העובדים שלנו להשתמש בביטויים הנכונים – אם הם לא פועלים מתוך גישה של הנאה וסיפוק מהאפשרות לסייע לאחרים, הדבר יתבטא בסופו של דבר בתוצאות שלהם.

בעולם השרות אדם מביא לידי ביטוי את התפיסה הכללית שלו של נתינה וקבלה בחיים בכלל. האם מגיע לי? האם אם אני נותן אני פרייר? ואלי אני נותן יותר מידי ולא יודע לשמור על הגבולות שלי?

אתם מוזמנים לסדנת השראה ומוטיבציה לנותני שירות בעסקים וארגונים. סדנה בת שני מפגשים, בה נבחן לעומק את הגישה הפנימית של כל חבר צוות בנוגע לאלמנט של נתינה וקבלה בחייו.

המפגש הראשון יעסוק בגישה –

בעזרת כלים מעולם ה-NLP והגשטאלט, נאבחן מהי הגישה הפנימית של כל אדם לעמדת נותן השירות. נבחן נושאים כמו:

שירות – מה המילה הזאת עושה לי? מה הקונוטציות שלי אליה? איפה זה פוגש אותי להיות בעמדה של נותן שירות?

ערכים – מהם הערכים שאני מזדהה איתם בארגון, ואותם אני מבקש להעביר ללקוח?

הלקוח – מי הוא הלקוח בשבילי? מה המקום שלי מולו? האם אני נותן לו או מקבל ממנו?

בעזרת סימולציות, תרגילי דמיון מודרך ו- NLP נייצר שינוי מחשבתי אל עבר גישה הרואה במתן עזרה (שירות) עמדה מעצימה ומספקת.

המפגש השני יעסוק בכלים

מצוידים בגישה חדשה ובתפיסת עולם רחבה יותר בנוגע לשירות, נפנה ללמוד ולתרגל כיצד תוכלו להביא לידי ביטוי את האיכויות האלה בעבודתכם היומיומית. נעסוק בכלים כמו:

מנהלים ילמדו בסדנה כיצד לתת השראה לעובדים במחלקת השירות. תלמדו כיצד להתייחס לשירות לא כמשהו טכני אלא כדבר שקשור למהות, ואיך להעביר את המסר באופן כזה.

אנשי השירות יקבלו השראה ומוטיבציה לעבודה שיש בה יותר שמחה, יותר גאווה ויותר סיפוק. איכות חייכם בעבודה תשתפר, כמו גם השירות שאתם מציעים.

כדאי לקיים פגישת אבחון מקדימה לסדנה עם צוות ההנהלה,
ובנוסף ניתן לתאם מפגש רענון והטמעה לצוות, כחודש לאחר תום הסדנה.

השאירו פרטים ונחזור עם מידע נוסף